To jest strona z najczęściej zadawanymi pytaniami

poniżej znajdziesz na nich odpowiedzi.

Współpracujemy z wiekszością firm ubezpieczeniowych. Zadzwoń do nas i w prosty sposób wytłumaczymy Ci jak postępować w wypadku twojego ubezpieczenia.
Jeśli będą potrzebne różnego rodzaju zaświadczenia / opinie techniczne – robimy to od ręki!

Chociaż może to wyglądać że naprawiamy wszystko, wiemy że nie da się znać na wszystkim, dlatego dzielimy naprawy pomiędzy:
– serwisantem od AGD
– fachowcem od elektroniki, RTV i sprzętów komputerowych
– automatykiem
– hydraulikiem
– elektrykiem (z upr. SEP)

Najbardziej efektywnie jest wysłać do nas SMS ze zdjęciem tabliczki znamionowej urządzenia i krótkim opisem usterki. Fajnie dopisać preferowane godziny przyjazdu oraz adres.
Szanujemy tak kompleksowe podejście klienta i po sprawdzeniu oddzwonimy do Ciebie już z konkretami.
Ale jak najbardziej czekamy też na zgłoszenia poprzez telefon, maila, stronę, Facebook.
Każda metoda jest dobra.

Dojazd i diagnostyka jest ZA DARMO w razie skorzystania z usługi naprawy.
W wypadku gdy naprawa jest nieopłacalna lub do naprawy nie dojdzie,  koszt dojazdu i diagnostyki w Trójmieście 90zł , poza Trójmiasto +1zł/km w 2 strony
Jesteśmy zawsze nastawieni na naprawę i nie zarabiamy na diagnozach. Świadczymy usługi dla zdecydowanych na naprawę klientów.

Mamy pod opieką powyżej 1000 mieszkań w Trójmieście. Firmy nam ufają. Mamy niższe ceny oraz specjalne oferty dla zarządców lokalami/biurami/gastronomią. Umowa serwisowa na abonament to jedna z ofert.

Mamy 2 opcji:
– naprawa w domu u klienta (w firmie) jeśli jest możliwa, lub odbiór sprzętu
– naprawa w naszym punkcie naprawczym

60% napraw jest wykonywana przy pierwszej wizycie fachowca.
30% napraw wymaga niestandardowych części – więc je zamawiamy. Po dostawie staramy się w ten sam dzień zamontować i skończyć zlecenie.
10% sprzętów wymaga zabrania na warsztat i to może znaczyć dłuższą wyprawę (2-14 dni rób.).

Najczęściej w ten sam albo w następny dzień roboczy, chyba że wolisz inaczej.
Oczywiście, termin zależy od miejscowości oraz ilości zleceń oczekujących na realizację. Ale zawsze przez telefon informujemy o bieżącej sytuacji – po prostu zadzwoń i będziesz wiedział(a) że to proste.

Jasne. Przyjmujemy nawet kryptowaluty 🙂
Tu też każda metoda jest dobra!

Nie da się zgadnąć bez oględzin sprzętu. Nawet gdybyśmy chcieli – nie da się przewidzieć jak twoje urządzenie jest zabudowane, co zobaczymy po rozkręceniu i jak daleko mamy dojechać i ile razy. Dlatego każda naprawa jest wyceniana indywidualnie.

Na wymiany części jest gwarancja na robotę 6 miesięcy.
Na regenerację płyt elektronicznych – 12 miesięcy.
Usługi czyszczenia nie podlegają gwarancji.
Naprawy sprzętu komputerowego oraz RTV 6-12 miesięcy.

Tak, tylko poinformuj nas przed naprawą.
To po prostu dzwoń! Nawet po godzinach pracy. Pilne to pilne.
Staramy się najpierw sprawdzić banalne rzeczy, typu brak dopływu wody, lub niepodpięty kabel. Dopiero potem zaczynamy rozkręcać i szukać przyczyny usterki.
To wiele razy zapobiegło wydawanie grubej kasy za naprawę przez klienta.
Bardzo się staramy uprzejmie podchodzić do klienta i naprawy.

Oczywiście ze nie! My mamy dostęp do ogromnej bazy części oryginalnych, zamienników, nawet, jeżeli niema wyjścia, używanych.
Jeśli chcesz – możesz zamówić. Ale w takim razie pamiętaj, że jeśli część nie będzie pasowała, będziesz musiał(a) zapłacić za pasującą część