To jest strona
z najczęściej zadawanymi pytaniami

Wychodzimy na przeciw twoim oczekiwaniom i pragniemy odpowiedzieć na pytanie które możesz mieć.

Zachęcamy do przeczytania odpowiedzi na tej stronie przed tym jak zadzwonisz do nas. Nawet jak nie masz pytań, ta strona jest tak skonstruowana, że lepiej poznasz zasady naszego działania oraz dowiesz zie o wartościach firmy!

Mamy 2 opcji:
– naprawa w domu u klienta (w firmie) jeśli jest możliwa, lub odbiór sprzętu
– naprawa w naszym punkcie naprawczym

Nie da się zgadnąć bez oględzin sprzętu. Nawet gdybyśmy chcieli – nie da się przewidzieć jak twoje urządzenie jest zabudowane, co zobaczymy po rozkręceniu i jak daleko mamy dojechać i ile razy. Dlatego każda naprawa jest wyceniana indywidualnie.

Jasne. Przyjmujemy nawet kryptowaluty 🙂
Tu też każda metoda jest dobra!

Chociaż może to wyglądać że naprawiamy wszystko, wiemy że nie da się znać na wszystkim, dlatego dzielimy naprawy pomiędzy:
– serwisantem od AGD
– fachowcem od elektroniki, RTV i sprzętów komputerowych
– automatykiem
– hydraulikiem
– elektrykiem (z upr. SEP)

Dojazd i diagnostyka jest ZA DARMO w razie skorzystania z usługi naprawy.
W wypadku gdy naprawa jest nieopłacalna lub do naprawy nie dojdzie,  koszt dojazdu i diagnostyki w Trójmieście 150zł , poza Trójmiasto +1,5zł/km w 2 strony
Jesteśmy zawsze nastawieni na naprawę i nie zarabiamy na diagnozach. Świadczymy usługi dla zdecydowanych na naprawę klientów.

Mamy pod opieką powyżej 1000 mieszkań w Trójmieście. Firmy nam ufają. Mamy niższe ceny oraz specjalne oferty dla zarządców lokalami/biurami/gastronomią. 

60% napraw jest wykonywana przy pierwszej wizycie fachowca.
30% napraw wymaga niestandardowych części – więc je zamawiamy. Po dostawie staramy się w ten sam dzień zamontować i skończyć zlecenie.
10% sprzętów wymaga zabrania na warsztat i to może znaczyć dłuższą wyprawę (2-14 dni rób.).

Najczęściej w ten sam albo w następny dzień roboczy, chyba że wolisz inaczej.
Oczywiście, termin zależy od miejscowości oraz ilości zleceń oczekujących na realizację. Ale zawsze przez telefon informujemy o bieżącej sytuacji – po prostu zadzwoń i będziesz wiedział(a) że to proste.

Na wymiany części jest gwarancja na robotę 6 miesięcy.
Na regenerację płyt elektronicznych – 12 miesięcy.
Usługi czyszczenia nie podlegają gwarancji.
Naprawy sprzętu komputerowego oraz RTV 6-12 miesięcy.

Tak, tylko poinformuj nas przed naprawą.

To po prostu dzwoń! Nawet po godzinach pracy. Pilne to pilne.

Staramy się najpierw sprawdzić banalne rzeczy, typu brak dopływu wody, lub niepodpięty kabel. Dopiero potem zaczynamy rozkręcać i szukać przyczyny usterki.
To wiele razy zapobiegło wydawanie grubej kasy za naprawę przez klienta.
Bardzo się staramy uprzejmie podchodzić do klienta i naprawy.

Współpracujemy z wiekszością firm ubezpieczeniowych. Zadzwoń do nas i w prosty sposób wytłumaczymy Ci jak postępować w wypadku twojego ubezpieczenia.
Jeśli będą potrzebne różnego rodzaju zaświadczenia / opinie techniczne – robimy to od ręki!

Oczywiście ze nie! My mamy dostęp do ogromnej bazy części oryginalnych, zamienników, nawet, jeżeli niema wyjścia, używanych.
Jeśli chcesz – możesz zamówić. Ale w takim razie pamiętaj, że jeśli część nie będzie pasowała, będziesz musiał(a) zapłacić za pasującą część

Jesteśmy otwarci do kontaktu. Zdajemy sobie sprawę że możesz mieć więcej pytań i wątpliwości. Zajrzyj do opinii o IDserwis na innych portalach internetowych tu, tu i tu.